fbpx
Menu

Forside

Simon Grevang

Fasanvænget 2, 6710 Esbjerg V

Har du spørgsmål?

(+45) 21 74 98 72

-eller send mig en e-mail og jeg vender tilbage hurtigst muligt.

kontakt@simongrevang.dk

E-mail marketing & automation

E-mail markedsføring og automation er effektiv og populært fordi, at du kan ramme din målgruppe med præcise og målrettet budskaber. E-mail markedsføring og automation kan give stor værdi for de fleste virksomheder. Læs om dine muligheder.

Om e-mail markedsføring

Om e-mail marketing

E-mail marketing er kendt for at være en af de kanaler, som giver det højeste investeringsafkast. Undersøgelser viser, at for hver krone du invester i email marketing får du 38 kroner tilbage.

E-mail markedsføring giver dig mulighed for at få en tilpasset og personaliseret markedsføringen. Ved at tilbyde dine kunder individuel viden, tilbud og anden værdi, opbygger du en tæt relation mellem din virksomhed og målgruppe.

E-mail marketing er en vigtig del af kunderejsen, og bør derfor være en del af din markedsføringsstrategi. Med e-mail marketing kan du påvirke din målgruppe igen og igen med relevante budskaber – uden at bruge flere penge på annoncering.

Der findes mange tjenester til e-mail marketing, som giver mulighed dig for at sende personlige e-mails, der bidrager til øget engagement og større afkast for din virksomhed.

Når en potentiel kunder tilmelder dig din mailliste vil du få en lang række nyttige informationer om deres interesser og købsadfærd – altsammen data som du kan bruge til at bygge automatiske e-mail kampagner, som giver dig værdi år efter år.

Undersøgelser viser at e-mail marketing i gennemsnit giver  virksomheder 3,800 % i investeringsafkast. Det betyder, at for hver krone virksomhederne bruger på e-mail markedsføring får de et gennemsnitlig afkast på 38 kroner.

Læs mine artikler om online markedsføring

Fordele ved e-mail marketing:

  • E-mail markedsføring er 100% Målbar
  • E-mail markedsføring er omkostningseffektiv
  • 91% af brugerne tjekker e-mails mindst én gang om dagen
  • E-mail giver ROI på 38%
  • E-mail påvirker købsbeslutningen hos 59% af brugerne
  • E-mail marketing har en konvertingsrate på gns. 2,3%

Skal vi tage en snak om e-mail markedsføring?

Jeg holder til i Esbjerg, hvor jeg hjælper virksomheder med e-mail markedsføring og automation. Lad os tage en snak om dine muligheder.