Digital strategist med erfaring & “know how“

I et samarbejde med mig får du en datadrevet og holistisk tilgang til online markedsføring. Jeg har konstant fokus på at skabe resultater, optimere kunderejsen og sikre forståelsen for, hvordan de forskellige kanaler kan udnyttes til at opnå maksimal effekt af investeringen i digital markedsføring.

Om Simon Grevang

Om Simon Grevang

I følge Talents Unlimited’s personlighedstest er nøgleordne som beskriver mig: Målrettet, analyserende, ansvarlig, researchende, lærende, disciplineret, strategisk, fremtidsorienteret og problemløser.

Jeg hedder Simon Grevang og har 14 års erfaring indenfor online markedsføring og forretningsudvikling.

Jeg har opnået en bred viden og erfaring gennem mine uddannelser og certificeringer, herunder akkrediteringer fra både Google og Facebook.

Jeg er Google- og Meta Partner. Derudover har jeg gennemført Danmarks eneste ETCS-godkendte uddannelse indenfor SEO.

Jeg afsluttede som den første i Danmark en diplomuddannelse i digital konceptudvikling fra IBA i Kolding i 2021, hvor jeg i mit afgangsprojekt byggede et digitalt investeringskoncept baseret på blockchain-teknologi.

I 2022 gennemførte jeg Bestyrelsesuddannelsen på Niels Brock Executives i København med fokus på corporate governance og værdiskabelse.

Jeg holder til i Esbjerg, hvor jeg hjælper virksomheder med online markedsføring og digital forretningsudvikling.

Med en proven track record har jeg en resultatorienteret, datadrevet og holistisk tilgang til online markedsføring, hvor jeg har fokus på at skabe en sammenhængende oplevelse på tværs af kanaler og enheder for at skabe værdi for din virksomhed.

Jeg er åben og ærlig i mit arbejde og påtager mig kun opgaver, jeg kan gøre en positiv forskel.

Kontakt mig

I følge Talents Unlimited er jeg

  • Målrettet
  • Strategisk
  • Analyserende
  • Ansvarlig
  • Disciplineret
  • Fremtidsorienteret
  • Disciplineret
  • Problemløser
Mine uddannelser

Mine uddannelser

Jeg har gennemført en lang række uddannelser indenfor online markedsføring. I dag har jeg både erfaring, kompetencer og “know how” til at skabe forretning online.

  • 2024TV2 Play CertificeretGennemført hos TV2 Play
  • 2022 Bestyrelsesuddannelse fra Niels BrockGennemført hos Niels Brock Executive København
  • 2020 Teknologisk KonceptudviklingGennemført hos International Business Academy
  • 2020 Design Sprint: Fra idé til færdigt koncept på 5 dageGennemført hos International Business Academy
  • 2019 Digital ProjektledelseGennemført hos International Business Academy
  • 2019Digital DesignGennemført hos International Business Academy
  • 2019 E-handel: Optimering af Salg & Indtjening Gennemført hos International Business Academy
  • 2018Cross Media ConceptsGennemført hos International Business Academy
  • 2017Google Analytics Qualified IndividualGennemført via Googles partnerprogram
  • 2016 Strategisk KommunikationGennemført via Copenhagen Business School
  • 2016 Facebook Blueprint ProgramGennemført via Facebook akkrediteringsprogram
  • 2016Sociale Media ManagerGennemført hos International Business Academy
  • 2014Online KommunikationGennemført via Copenhagen Business School
  • 2013 Web Marketing ManagerGennemført hos International Business College
  • 2021 Diplomuddannelse i digital konceptudviklingGennemført hos International Business Academy
  • 2020Forfatter til e-bog om søgemaskineoptimeringJeg skrev e-bogen "SEO for begyndere" som kan downloades
  • 2020 Kundeindsigt, Trends og TendenserGennemført hos International Business Academy
  • 2019Digital MarkedsføringGennemført hos International Business Academy
  • 2019Videnskabsteori & MetodeGennemført hos International Business Academy
  • 2018E-handel Strategi & ForretningsudviklingGennemført hos International Business Academy
  • 2018Google Adwords Qualified Gennemført via Googles partnerprogram
  • 2017 Akademiuddannelse i Kommunikation Gennemført via Copenhagen Business School
  • 2017 Kommunikation i PraksisGennemført via Copenhagen Business School
  • 2015 SEO Business Diploma Gennemført hos International Business Academy
  • 2014 WebanalyseGennemført hos International Business College
  • 2014Facebook AnnonceringGennemført hos International Business College
Datadrevet og holistisk

Datadrevet og holistisk tilgang

Jeg har en tilgang til online markedsføring, der er både datadrevet og holistisk. Jeg ser mig selv som en naturlig samarbejdspartner i stedet for blot en leverandør af ydelser.

01.Analyse af data og virksomheden

Analyse giver værdifuld viden om brugernes adfærdsmønster m.m.

digital strategi

02.Strategi og planlægning

Målet med strategien er at definere tydelige mål og KPI som løbende analyseres.

03.Eksekvering og implementering

Eksekvering er valgte indsatser skal få strategien gennemført.

04.Optimering og opfølgning

Online optimering er en agil proces, hvor optimeringen sker i løbende sprints.

Udvalgte cases

Udvalgte cases

Se et lille uddrag af cases, som måske kan give dig inspiration til at arbejde med online markedsføring.

Online markedsføring

Mikkla

Mikkla fik hjælp til udvikling af ny hjemmeside.

Online markedsføring

Bent Pedersen

Bent Pedersen fik hjælp til online markedsføring.

Branding

INGENIØR`NE

En digital strategi er dybt forankret med virksomhedens overordnet strategi.

Kontakt mig

Skal vi tage en snak?

Vil du have mere synlighed, bedre branding, flere leads og flere kunder?

+45 21749872

kontakt@simongrevang.dk