Konverteringsoptimering (CRO)

Konverteringsoptimering (CRO) er en systematisk proces, hvor man øger andelen af besøgende på hjemmesiden, der foretager en ønsket handling.

Konverteringsoptimering indebærer at forstå sig på, hvordan brugerne bevæger sig gennem hjemmesiden, hvilke handlinger de foretager sig, og hvad der stopper dem fra at fuldføre de opsatte mål.

Konverteringsoptimering dækker over en række teknikker og strategier, hvor man få mere ud af eksisterende trafik.

Konverteringsoptimering kræver en systematisk tilgang til forbedringer af hjemmesiden baseret på eksisterende data. Det kræver, at der i forvejen er defineret succesfulde mål for hjemmesiden.

Kort fortalt, så handler konverteringsoptimering om at tage den trafik, du allerede har, og få det bedste ud af den.

Der kan således være rigtig meget potentiale i at arbejde med konverteringsoptimering. Desværre er konverteringsoptimering en nedprioriteret ting for rigtig mange virksomheder, hvilket er en stor fejl.

KONTAKT MIG I DAG
Lad os tage en snak om dine muligheder

Lad mig hjælpe din med konverteringsoptimering

Med base i Esbjerg hjælper jeg virksomheder med konverteringsoptimering.

Jeg har mange års erfaring og uddannelse indenfor digital markedsføring på strategisk, taktisk og operationelt niveau.

Du er meget velkommen til at kontakte mig for en helt gratis og uforpligtende snak om dine muligheder.

Fordele ved e-mail marketing

  • Omkostningseffektiv
  • Stor rækkevidde
  • Højere ROI
  • Målbar og fleksibel
  • Relevant

Kontakt mig i dag
Lad os tage en snak om dine muligheder

0/0