Digital strategist med erfaring & “know how“
Jeg har en datadrevet og holistisk tilgang til online markedsføring. Mit fokus er på resultater, kunderejsen og forståelsen af, hvordan de forskellige kanaler kan bruges for at opnå maksimal effekt af den investering, man laver i digital markedsføring.
Om Simon Grevang
I følge Talents Unlimited’s personlighedstest er nøgleordne som beskriver mig: Målrettet, analyserende, ansvarlig, researchende, lærende, disciplineret, strategisk, fremtidsorienteret og problemløser.
Jeg hedder Simon Grevang og har 14 års erfaring indenfor online markedsføring og forretningsudvikling.
Jeg har opnået en bred viden og erfaring gennem mine uddannelser og certificeringer, herunder akkrediteringer fra både Google og Facebook.
Derudover har jeg gennemført Danmarks eneste ETCS-godkendte uddannelse indenfor SEO.
Jeg afsluttede som den første en diplomuddannelse i digital konceptudvikling fra IBA i Kolding i 2021, hvor jeg i mit afgangsprojekt byggede et digitalt investeringskoncept baseret på blockchain-teknologi.
I 2022 gennemførte jeg Bestyrelsesuddannelsen på Niels Brock Executives i København med fokus på corporate governance og værdiskabelse.
Derudover er jeg både Google- og Facebook Partner.
Jeg holder til i Esbjerg, hvor jeg hjælper virksomheder med online markedsføring og digital forretningsudvikling.
Jeg har en resultatorienteret, datadrevet og holistisk tilgang til online markedsføring, hvor jeg har fokus på at skabe en sammenhængende oplevelse på tværs af kanaler og enheder for at skabe værdi.
Jeg er åben og ærlig i mit arbejde og påtager mig kun opgaver, hvor jeg tror, jeg kan gøre en positiv forskel.
Kontakt migI følge Talents Unlimited er jeg
- Målrettet
- Strategisk
- Analyserende
- Ansvarlig
- Disciplineret
- Fremtidsorienteret
- Disciplineret
- Problemløser
Mine uddannelser
Jeg har gennemført en lang række uddannelser indenfor online markedsføring. I dag har jeg både erfaring, kompetencer og “know how” til at skabe forretning online.
- 2022 Bestyrelsesuddannelse fra Niels BrockGennemført hos Niels Brock Executive København
- 2020 Teknologisk KonceptudviklingGennemført hos International Business Academy
- 2020 Design Sprint: Fra idé til færdigt koncept på 5 dageGennemført hos International Business Academy
- 2019 Digital ProjektledelseGennemført hos International Business Academy
- 2019Digital DesignGennemført hos International Business Academy
- 2019 E-handel: Optimering af Salg & Indtjening Gennemført hos International Business Academy
- 2018Cross Media ConceptsGennemført hos International Business Academy
- 2017Google Analytics Qualified IndividualGennemført via Googles partnerprogram
- 2016 Strategisk KommunikationGennemført via Copenhagen Business School
- 2016 Facebook Blueprint ProgramGennemført via Facebook akkrediteringsprogram
- 2016Sociale Media ManagerGennemført hos International Business Academy
- 2014Online KommunikationGennemført via Copenhagen Business School
- 2013 Web Marketing ManagerGennemført hos International Business College
- 2021 Diplomuddannelse i digital konceptudviklingGennemført hos International Business Academy
- 2020Forfatter til e-bog om søgemaskineoptimeringJeg skrev e-bogen "SEO for begyndere" som kan downloades
- 2020 Kundeindsigt, Trends og TendenserGennemført hos International Business Academy
- 2019Digital MarkedsføringGennemført hos International Business Academy
- 2019Videnskabsteori & MetodeGennemført hos International Business Academy
- 2018E-handel Strategi & ForretningsudviklingGennemført hos International Business Academy
- 2018Google Adwords Qualified Gennemført via Googles partnerprogram
- 2017 Akademiuddannelse i Kommunikation Gennemført via Copenhagen Business School
- 2017 Kommunikation i PraksisGennemført via Copenhagen Business School
- 2015 SEO Business Diploma Gennemført hos International Business Academy
- 2014 WebanalyseGennemført hos International Business College
- 2014Facebook AnnonceringGennemført hos International Business College
Datadrevet og holistisk tilgang
Jeg har en tilgang til online markedsføring, der er både datadrevet og holistisk. Jeg ser mig selv som en naturlig samarbejdspartner i stedet for blot en leverandør af ydelser.
01.Analyse af data og virksomheden
Analyse giver værdifuld viden om brugernes adfærdsmønster m.m.
02.Strategi og planlægning
Målet med strategien er at definere tydelige mål og KPI som løbende analyseres.
03.Eksekvering og implementering
Eksekvering er valgte indsatser skal få strategien gennemført.
04.Optimering og opfølgning
Online optimering er en agil proces, hvor optimeringen sker i løbende sprints.