Om Simon Grevang
I følge Talents Unlimited’s TT38 test er nøgleordne som beskriver mig: målrettet, analyserende, ansvarlig, researchende, lærende, disciplineret, strategisk, fremtidsorienteret og problemløser.
Jeg hedder Simon Grevang. De sidste 14 år har jeg oparbejdet en solid viden og erfaring indenfor online markedsføring og forretningsudvikling.
Jeg har en lang række uddannelser bag mig. Jeg er Google Partner og akkrediteret af Facebook igennem deres BluePrint program. I 2020 afslutter jeg en diplomuddannelse i digital konceptudvikling fra IBA i Kolding.
Til dagligt holder jeg til i Esbjerg, hvor jeg hjælper virksomheder med online markedsføring og forretningsudvikling. Min tilgang til online markedsføring er resultatorienteret, datadrevet og holistisk.
Mit fokus er at skabe en rød tråd igennem hele kunderejsen på tværs af kanaler og enheder med det eneste formål at skabe værdi.
Du er altid velkommen til at kontakte mig.
[activecampaign]Mine kernekompetencer
- Målrettet
- Strategisk
- Analyserende
- Ansvarlig
- Disciplineret
Mine uddannelser
Jeg har gennemført en lang række uddannelser indenfor online markedsføring. I dag har jeg både erfaring, kompetencer og "know how" til at skabe forretning online.
Baggrund &
Uddannelser
Forfatter til e-bog
Digital markedsføring
Kundeindsigt, Trends og Tendenser
Digital projektledelse
Design Sprint: Fra idé til færdigt koncept på 5 dage
Digital Design
E-handel: Optimering af salg & indtjening
Videnskabsteori & Metode
E-handel Strategi & Forretningsudvikling
Cross Media Concepts
Google Adwords Qualified Individual
Google Analytics Qualified Individual
Akademiuddannelse i kommunikation og formidling
Strategisk kommunikation
Kommunikation i praksis
Facebook Blueprint program
Sociale Media Manager
SEO Business Diploma
Webanalyse
Online kommunikation
Facebook Annoncering
Web Marketing Manager
Datadrevet og holistisk tilgang
Min tilgang til online markedsføring er datadrevet og holistisk. Jeg arbejder ud fra analyse, strategi, eksekvering og optimering. Jeg ser mig selv som en samarbejdspartner og ikke en leverandør af ydelser.


01.
Analyse af data og virksomheden
Analyse giver værdifuld viden om brugernes adfærdsmønster m.m.


02.
Strategi og planlægning
Målet med strategien er at definere tydelige mål og KPI som løbende analyseres.


03.
Eksekvering og implementering
Eksekvering er valgte indsatser skal få strategien gennemført.


04.
Optimering og opfølgning
Online optimering af en agil proces, hvor optimeringen sker i løbende sprints.
Læs om cases
Jeg har samlet tidligere cases, som måske kan give dig inspiration til at arbejde med online markedsføring.
Skal vi tage en snak?
Vil du have mere synlighed, flere varme leads og flere kunder? I dag har jeg over 14 års erfaring og "know how" som du kan få glæde af.
