Digital Strategi

En digital strategi er dybt forankret med virksomhedens overordnet strategi.

En digital strategi indeholder analysefase, strategifase, operationalisering fase og udbytte fase.

Læs mere

Planlægning

Eksekvering af tiltag kræver planlægning. Planlægning af digitale indsatser er afgørende.

Planlægning kræver en handleplan som udarbejdes ud fra virksomhedens digitale strategi.

Læs mere

Webanalyse

Webanalyse handler om at optimere website og marketingaktiviteter ud fra brugernes adfærd.

Webanalyse er en kontinuerlig proces, hvor man kan finde elementer at optimere.

Læs mere

SEO

SEO er en forkortelse af Search Engine Optimization. SEO er en kontinuerlig og værdifuld for langt de fleste virksomheder.

SEO handler om at opnå gode placeringer søgemaskinernes organiske søgeresultater.

Læs mere

Google Adwords

Google Adwords er betalte annoncer som ligger placeret øverst i søgeresultaterne hos Google.

Google Adwords giver mulighed for at ramme købs motiverede brugere med præcise budskaber.

Læs mere

Facebook Annoncering

Med Facebook annoncering skræddersyer man markedsføring og budskaber til de brugere, der har størst potentiale for at blive til kunder.

Der indsamles løbende data, som gør det muligt at analysere og optimere indsatsen.

Læs mere

E-mail Marketing

E-mail marketing er et stærkt værktøj indenfor digital markedsføring. E-mail marketing bruges til at fastholde og få nye kunder.

E-mail marketing udvikler sig kontinuerligt sammen med resten af af det digitale univers.

Læs mere

CRO

CRO er en forkortelse af Conversion Rate Optimization og betyder konverteringsoptimering på dansk.

Konverteringsoptimering er et centralt område, når man arbejder på at forbedre værdien en hjemmeside generere.

Læs mere

Sparring

Der er mange udfordringer når man arbejder med digital markedsføring herunder analyser, strategi og eksekvering.

Sparring giver mulighed for at blive afklaret omkring, hvordan du prioriterer og organiserer.

Læs mere