LinkedIn annoncering der virker

Forestil dig at kunne sende dine budskaber direkte til beslutningstagere, eksperter og brancheførere. Med LinkedIn's avancerede målretningsmuligheder som jobtitler, jobtyper, matched audiences og virksomhedssider, kan du gøre netop det.

LinkedIn annoncering

Skab mere værdi med avanceret betalt annoncering på LinkedIn

Over 30 millioner virksomheder venter på at blive opdaget af dig. LinkedIn har en række avancerede målretningsmuligheder, herunder jobtitler, jobtyper, matched audiences og virksomhedssider, bliver hver annonce en investering i din virksomheds fremtid.

Forestil dig et sted, hvor over 30 millioner registrerede virksomheder krydser hinandens stier. Forestil dig det massive potentiale for branding, netværk og salg.

Forestil dig at kunne sigte præcist mod direktører i tech-branchen med over 10 års erfaring eller nyuddannede inden for sundhedssektoren.

Med LinkedIn kan du segmentere din målgruppe baseret på stillingsbetegnelser, anciennitet, uddannelse, virksomhedsstørrelse og meget mere. Det er ikke bare “skud i mørket” marketing; det er præcisionsmarkedsføring.

Mens LinkedIn fortsætter med at vokse, er dets annoncepotentiale også i eksplosiv vækst. Hver dag får flere og flere virksomheder øjnene op for den guldgrube af muligheder, som LinkedIn-annoncering byder på.

LinkedIn er ikke kun populær blandt arbejdsgivere, headhuntere og jobsøgende. LinkedIn har over 30 millioner registrerede virksomheder tilknyttet platformen. Netop derfor har LinkedIn et stort marketingpotentiale for både etablerede og helt nystartede virksomheder.

Der er altså mange fordele ved at annoncere på LinkedIn, men den største fordel er, at din målgruppe er på LinkedIn. Annoncepotentialet på LinkedIn vokser, og hver eneste dag får flere virksomheder øjnene op for de mange muligheder, LinkedIn-annoncering giver.

Det er ikke kun B2B-virksomheder, der kan få glæde af LinkedIn-annoncering. Brugerne på LinkedIn er almindelige mennesker, som måske også er interesserede i dine produkter eller services. Selvom LinkedIn er et professionelt netværk med mange virksomhedsprofiler, kan annoncering på LinkedIn være effektiv, selvom du ikke specifikt henvender dig til B2B-segmentet.

Jeg er selektiv i forhold til de virksomheder, som jeg vælger at arbejde sammen med. Det betyder, at jeg ikke siger ja til en case, medmindre jeg på forhånd tror, at jeg kan gøre en forskel.

Lad tage en uforpligtende snak om LinkedIn-annoncering i dag.

Kontakt mig

Fordele ved LinkedIn annoncering

  • Unikke muligheder for målretning
  • Effektiv B2B annoncering
  • 100% målbar annoncering
  • Giver øget synlighed i LinkedIn
  • Godt supplement til kunderejsen
  • Kom i dialog med professionelle
Skal vi tage en snak?

Skal vi tage en snak?

Jeg hjælper virksomheder med LinkedIn annoncering. Lad os tage en uforpligtende snak om mulighederne.

+45 21749872

kontakt@simongrevang.dk

Kompetencer

Jeg kan også hjælpe dig med

Med en holistisk tilgang til online markedsføring skaber jeg en rød tråd gennem hele kunderejsen.

Google Ads

Google Ads er Googles annoncesystem som giver dig resultater med det samme.

E-mail markedsføring og automatisering

E-mail marketing

Med e-mail marketing kan du sende budskaber til en segmenteret målgruppe.

Søgemaskineoptimering

SEO står for search engine optimization eller på dansk søgemaskineoptimering.

Facebook annoncering

Facebook Annoncering

Med Facebook annoncering kan du målrette budskaber til en segmenteret målgruppe.